Social preconditions of forming visuality as a key element of communication in information society
https://doi.org/10.24290/1029-3736-2014-0-1-256-263
Abstract
Keywords
References
1. Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество: опыт социального прогнозирования. М., 1999.
2. Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры. М., 2006.
3. Гофман И. Представление себя другим в повседневной жизни. М., 2000.
4. Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество, культура. М., 2000.
5. Маклюэн М. Галактика Гутенберга: сотворение человека печатающего. Киев, 2003.
6. Ортега-и-Гассет Х. Восстание масс. Нью-Йорк, 1954.
7. Уэбстер Ф. Теории информационного общества. М., 2004.
Review
For citations:
Schuster O.V. Social preconditions of forming visuality as a key element of communication in information society. Moscow State University Bulletin. Series 18. Sociology and Political Science. 2014;(1):256-263. (In Russ.) https://doi.org/10.24290/1029-3736-2014-0-1-256-263