Политика и демократия в трудах Алена Турена
https://doi.org/10.24290/1029-3736-2015-0-2-151-159
Аннотация
Список литературы
1. Вевьерка М. Формирование различий // Социс. 2005. № 8
2. Кимелев Ю.А. Ален Турен. Критика модерна // Отечественная и зарубежная литература. Сер. 3. Философия. 1999. № 1.
3. Турен А. Возвращение человека действующего. М., 1998.
4. Турен А. Социальные изменения двадцатого столетия // Социологическое обозрения. 2002. Т. 2. № 4.
5. Ingram P., Lees-Marshment J. The anglicisation of political marketing: how Blair “out-marketed” Clinton // Journal of Public Affairs. Vol. 2. Iss. 2.
6. Savigny H. Focus groups and political marketing: science and democracy as axiomatic? // British Journal of Politics and International Relations. 2007. N 9.
7. Touraine A. After the crisis. Cambridge, 2014.
8. Touraine A. The post-industrial society. Tomorrow’s social history: classes, conflicts and culture in the programmed society. N.Y., 1971.
Рецензия
Для цитирования:
Каневский П.С. Политика и демократия в трудах Алена Турена. Вестник Московского университета. Серия 18. Социология и политология. 2015;(2):151-159. https://doi.org/10.24290/1029-3736-2015-0-2-151-159
For citation:
Kanevskiy P.S. Alain Touraine’s study on politics and democracy. Moscow State University Bulletin. Series 18. Sociology and Political Science. 2015;(2):151-159. (In Russ.) https://doi.org/10.24290/1029-3736-2015-0-2-151-159